Prokop la Raliul Dakar sare în primii zece, conduce de Villiers

Prokop la Raliul Dakar sare în primii zece, conduce de Villiers

Tomas Kubien a fost din nou unul dintre cei mai rapizi cu patru roți din nisipul peruan, dar a cincea oară nu a fost suficient pentru a-și păstra locul al treilea și a coborât pe locul patru. Martin Macík a fost al șaselea din categoria camioane și, în general, a sărit pe locul opt în clasamentul neoficial, iar Martin Kolomý a fost și el în top zece. Cel mai bun motociclist ceh Jan Brabec a terminat pe locul 24 și a trecut de la capătul primului zece în poziția 22. Pe ruta de la Pisco la San Juan de Marcona, Loeb și Peugeot au câștigat etapa a unsprezecea în cariera sa la doar opt secunde în spatele spaniolului Nani Roma.Prokop a rămas în spatele celebrului francez cu aproape zece minute, în principal pe adversarii întârziați pe pista, care după pornirea din pozițiile din spate nu au putut depăși.

cu care am avut o experiență stupidă și asta m-a blocat câțiva ani în urmă. După 150 de kilometri i-am condus și apoi ne-am îngrijorat pentru ei. Acest lucru ne-a luat ceva timp “, a declarat Prokop pe Facebook. „Dar super comparativ cu ieri. Etapa a fost foarte lungă, am avut în sfârșit o plimbare bună, ne-am simțit minunat, ritmul pe care l-am avut, mașina a mers. Am avansat și continuăm să luptăm.Nu se pierde nimic, dar nu este așa cum ne-am imaginat ”, a adăugat el.

În clasamentul general, el a pierdut peste 26 de minute pe pilotul de top al lui De Villiers și l-a depășit pe cel de-al doilea participant ceh Tomas Ouednicek, care a jignit ușor Locul 28.

Câștigătorul dublei Dakar, Nasir Attiya, din Qatar, a coborât la optimi după triumful de luni, Stéphane Peterhansel din Franța câștigând Raliul Dakar și abandonând primii zece. Loeb este al cincilea cu o pierdere de două minute.

Spaniel Joan Barred a păstrat conducerea în rândul motocicliștilor, Matthias Walkner din Austria apărând victoria pentru prima jumătate de minut după un triumf în etapă.Nicolás Cavigliasso a condus pentru a doua oară ATV-urile, Kubiena a pierdut jumătate de oră față de liderul argentinian. În spatele volanului Liaz, el a reușit traseul 19 minute și 19 secunde mai lent decât rusul victorios Eduard Nikolaev din Kamaz. S-a mutat în primele zece ale clasificării generale și are 20 de secunde la bine, comparativ cu al nouălea Kolomý cu Tatra.

“A fost destul de rapid, apoi au venit dunele. Am urmărit Soltys, ne-a întârziat un pic. Treptat, am depășit destule mașini. Dar am condus 200 de kilometri cu un amortizor stricat și 80 km înainte ca finalul să părăsească al doilea. Putem merge cu asta.A trebuit să coborâm în colțul din stânga pentru a salva bicicleta ”, a spus Macik, recunoscând că echipajul său a avut probleme să treacă unul dintre punctele de control. „Credem că am trecut prin asta, dar suntem puțin confuzați și nu știm ce să ne gândim la asta. Vom vedea ce se întâmplă “, a adăugat el.

Ales Loprais a încheiat etapa cu o pierdere de aproape o oră și jumătate și abia la sfârșitul celui de-al doilea zece. A fost întârziat de o puncție și apoi a avut probleme tehnice. „Am vrut să obținem ceva astăzi, dar am pierdut din nou. Dar Dakar începe, a spus Loprais.